Available courses

Studia podyplomowe przygotowują do zajmowania stanowisk we wszystkich typach bibliotek i innych instytucjach związanych z książką.

Studia przygotowują do nauczania przedmiotu Biologia w szkole.

Studia przygotowują do nauczania przedmiotu Chemia w szkole.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do podjęcia pracy w roli doradcy zawodowego - specjalisty udzielającego pomocy psychologiczno-pedagogicznej - w szkołach i placówkach oraz uzyska kwalifikacje nauczyciela przedmiotu "podstawy przedsiębiorczości" w szkołach ponadgimnazjalnych.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do podjęcia pracy w roli doradcy zawodowego - specjalisty udzielającego pomocy psychologiczno-pedagogicznej - w szkołach i placówkach oraz uzyska kwalifikacje nauczyciela przedmiotu "podstawy przedsiębiorczości" w szkołach ponadgimnazjalnych.

Studia podyplomowe przygotowują do wykonywania zawodu nauczyciela kultury i języka polskiego cudzoziemców na wszystkich poziomach zaawansowania.

Celem studiów jest przygotowanie merytoryczne i dydaktyczne do wykonywania zawodu nauczyciela kultury i języka polskiego cudzoziemców na wszystkich poziomach zaawansowania (A0-C2) w szkołach (instytucjach) krajowych i za granicą Polski.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa

Studia przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu muzyka i plastyka w szkole podstawowej.

Studia przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu muzyka i plastyka w szkole podstawowej.

Studia przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu muzyka i plastyka w szkole podstawowej.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do pracy w zakresie wczesnej edukacji w zreformowanym systemie edukacji.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do pracy w zakresie wczesnej edukacji w zreformowanym systemie edukacji.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do pracy w zakresie wczesnej edukacji w zreformowanym systemie edukacji.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do pracy w zakresie wczesnej edukacji w zreformowanym systemie edukacji.

Studia podyplomowe przygotowują merytorycznie do prowadzenia zajęć z zakresu etyki i filozofii na poziomie szkoły podstawowej, gimnazjum oraz szkół ponadgimnazjalnych.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z zakresu fizyki w szkołach.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z zakresu fizyki w szkołach.

Studia przygotowują do nauczania przedmiotów Geografia i Ochrona środowiska w szkołach podstawowych, gimnazjach i ponadgimnazjalnych.

Studia przygotowują do nauczania przedmiotów Geografia i Ochrona środowiska w szkołach podstawowych, gimnazjach i ponadgimnazjalnych.

Studia przygotowują do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki podstawowej, gimnastyki korekcyjnej, rytmiki i tańca w przedszkolach i szkołach podstawowych na I etapie edukacyjnym (klasy I-III).

Studia przygotowują do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki podstawowej, gimnastyki korekcyjnej, rytmiki i tańca w przedszkolach i szkołach podstawowych na I etapie edukacyjnym (klasy I-III).

Studia przygotowują do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki podstawowej, gimnastyki korekcyjnej, rytmiki i tańca w przedszkolach i szkołach podstawowych na I etapie edukacyjnym (klasy I-III).

Studia przygotowują do prowadzenia zajęć z zakresu gimnastyki podstawowej, gimnastyki korekcyjnej, rytmiki i tańca w przedszkolach i szkołach podstawowych na I etapie edukacyjnym (klasy I-III).

Studia podyplomowe przygotowują do nauczania historii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.

Studia podyplomowe przygotowują do nauczania historii w szkole podstawowej i ponadpodstawowej.

Studia podyplomowe nadają uprawnienia do nauczania informatyki w każdym etapie edukacyjnym.

Studia podyplomowe nadają uprawnienia do nauczania informatyki w każdym etapie edukacyjnym.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do prowadzenia diagnozy i terapii metodą SI.

Absolwent studiów nabywa umiejętności nauczania języka angielskiego w przedszkolu i na I etapie edukacji, znajomość języka na poziomie B2, wiedzę z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, znajomości technik nauczania języka w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i na pierwszym etapie edukacji, wiedzy o historii, kulturze krajów anglojęzycznych.

Absolwent studiów nabywa umiejętności nauczania języka angielskiego w przedszkolu i na I etapie edukacji, znajomość języka na poziomie B2, wiedzę z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, znajomości technik nauczania języka w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i na pierwszym etapie edukacji, wiedzy o historii, kulturze krajów anglojęzycznych.

Absolwent studiów nabywa umiejętności nauczania języka angielskiego w przedszkolu i na I etapie edukacji, znajomość języka na poziomie B2, wiedzę z zakresu metodyki nauczania języka angielskiego, znajomości technik nauczania języka w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i na pierwszym etapie edukacji, wiedzy o historii, kulturze krajów anglojęzycznych.

Absolwenci studiów licencjackich po ukończeniu studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do nauczania języka polskiego w szkołach podstawowych oraz zasadniczych szkołach zawodowych. Natomiast ukończenie studiów podyplomowych przez absolwentów studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich pozwala na prowadzenie zajęć we wszystkich typach szkół.

Absolwenci studiów licencjackich po ukończeniu studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do nauczania języka polskiego w szkołach podstawowych oraz zasadniczych szkołach zawodowych. Natomiast ukończenie studiów podyplomowych przez absolwentów studiów drugiego stopnia lub jednolitych magisterskich pozwala na prowadzenie zajęć we wszystkich typach szkół.

Studia przygotowują i nadają kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.

Studia przygotowują i nadają kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.

Studia przygotowują i nadają kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.

Studia przygotowują i nadają kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.

Studia przygotowują i nadają kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z zakresu matematyki w szkołach.

Celem studiów jest poznanie najnowszych badań nad mózgiem oraz neurobiologicznych podstaw uczenia się, których zastosowanie w praktyce szkolnej umożliwia pełne wykorzystanie potencjału uczniów.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje pedagoga specjalnego w zakresie pedagogiki niepełnosprawnych intelektualnie.

Absolwenci uzyskują kwalifikacje do wykonywania zawodu nauczyciela w zakresie pedagogiki leczniczej, do pracy z dziećmi przewlekle chorymi lub dotkniętymi dysfunkcjami narządów ruchu, pracy z osobami chorymi oraz ich rodzinami.

Studia podyplomowe nadają kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-pedagoga w szkołach i placówkach oświatowych oraz stanowiska wychowawcy w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Celem studiów jest przygotowanie do realizowania wspomagania rozwoju dzieci i osób z autyzmem oraz szeroko rozumianym spektrum autyzmu. Studia przygotowują również do objęcia kompetentnego wspomagania rodzin osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Program studiów obejmuje treści kształcenia, których realizacja umożliwi uczestnikom nabycie wiedzy, umiejętności i postaw realizujących potrzeby i możliwości rozwojowe dzieci z autyzmem, współpracę z ich środowiskiem wychowawczym oraz innymi specjalistami. Uzyskane kompetencje dają możliwość pracy na stanowisku nauczyciela wspomagającego dla dzieci z szeroko rozumianym spektrum autyzmu.

Absolwenci studiów podyplomowych Pedagogika szkolna są przygotowani do pracy w szkołach, instytucjach opiekuńczo-wychowawczych (środowiskowe domy opieki nad dzieckiem, środowiskowe ośrodki opieki nad dzieckiem, całkowitej opieki dla dorosłych, świetlice środowiskowe, warsztaty terapii zajęciowej, instytucje wychowania pozaszkolnego, bursy, internaty na stanowisko wychowawcy. Jednocześnie są przygotowani do prowadzenia działań terapeutycznych (kompensacyjnych) oraz profilaktycznych w zakresie opieki i wychowania.

Absolwenci studiów podyplomowych Pedagogika szkolna są przygotowani do pracy w szkołach, instytucjach opiekuńczo-wychowawczych (środowiskowe domy opieki nad dzieckiem, środowiskowe ośrodki opieki nad dzieckiem, całkowitej opieki dla dorosłych, świetlice środowiskowe, warsztaty terapii zajęciowej, instytucje wychowania pozaszkolnego, bursy, internaty na stanowisko wychowawcy. Jednocześnie są przygotowani do prowadzenia działań terapeutycznych (kompensacyjnych) oraz profilaktycznych w zakresie opieki i wychowania.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje pedagogiczne do pracy w zawodzie nauczyciela.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje pedagogiczne do pracy w zawodzie nauczyciela.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje pedagogiczne do pracy w zawodzie nauczyciela.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje pedagogiczne do pracy w zawodzie nauczyciela.

Studia podyplomowe przygotowują do pracy w zakresie resocjalizacji i socjoterapii w szkołach, placówkach resocjalizacyjnych, opiekuńczo-wychowawczych, terapeutycznych, penitencjarnych i ośrodkach specjalistycznych.

Studia podyplomowe przygotowują do rehabilitacji osób niesłyszących (głuchych) i niedosłyszących (słabosłyszących) - do pracy w szkołach, placówkach oraz ośrodkach specjalistycznych.

Studia podyplomowe przygotowują do rehabilitacji osób niesłyszących (głuchych) i niedosłyszących (słabosłyszących) - do pracy w szkołach, placówkach oraz ośrodkach specjalistycznych.

Studia mają na celu przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do prowadzenia zajęć z plastyki i techniki w szkole w szkole podstawowej oraz przygotowanie do podejmowania samodzielnej aktywności twórczej i działalności edukacyjnej w szkolnictwie i innych ośrodkach edukacyjnych z przedmiotów plastyka i technika.

Studia mają na celu przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do prowadzenia zajęć z plastyki i techniki w szkole w szkole podstawowej oraz przygotowanie do podejmowania samodzielnej aktywności twórczej i działalności edukacyjnej w szkolnictwie i innych ośrodkach edukacyjnych z przedmiotów plastyka i technika.

Studia mają na celu przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do prowadzenia zajęć z plastyki i techniki w szkole w szkole podstawowej oraz przygotowanie do podejmowania samodzielnej aktywności twórczej i działalności edukacyjnej w szkolnictwie i innych ośrodkach edukacyjnych z przedmiotów plastyka i technika.

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę, kompetencję i umiejętności z zakresu terapii pedagogicznej i arteterapii, które pozwolą na ich wykorzystanie w pracy psychopedagogicznej dzieci i młodzieży w instytucjach: poradnie psychologiczno-pedagogiczne, świetlice terapeutyczne, warsztaty terapii zajęciowej, świetlice, przedszkola, klasy integracyjne, placówki opiekuńczo-wychowawcze.

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę, kompetencję i umiejętności z zakresu terapii pedagogicznej i arteterapii, które pozwolą na ich wykorzystanie w pracy psychopedagogicznej dzieci i młodzieży w instytucjach: poradnie psychologiczno-pedagogiczne, świetlice terapeutyczne, warsztaty terapii zajęciowej, świetlice, przedszkola, klasy integracyjne, placówki opiekuńczo-wychowawcze.

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę, kompetencję i umiejętności z zakresu terapii pedagogicznej i arteterapii, które pozwolą na ich wykorzystanie w pracy psychopedagogicznej dzieci i młodzieży w instytucjach: poradnie psychologiczno-pedagogiczne, świetlice terapeutyczne, warsztaty terapii zajęciowej, świetlice, przedszkola, klasy integracyjne, placówki opiekuńczo-wychowawcze.

Celem studiów jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę, kompetencję i umiejętności z zakresu terapii pedagogicznej i arteterapii, które pozwolą na ich wykorzystanie w pracy psychopedagogicznej dzieci i młodzieży w instytucjach: poradnie psychologiczno-pedagogiczne, świetlice terapeutyczne, warsztaty terapii zajęciowej, świetlice, przedszkola, klasy integracyjne, placówki opiekuńczo-wychowawcze.

Celem studiów jest przygotowanie merytoryczne i praktyczne do pracy wychowawczej, opiekuńczej, dydaktycznej, i rewalidacyjnej z dziećmi i młodzieżą niewidomą i niedowidzącą w przedszkolach, szkołach: specjalnych, integracyjnych i ogólnodostępnych oraz poradniach psychologiczno – pedagogicznych i innych instytucjach, w których przebiega proces rewalidacji tych osób.

Studia podyplomowe przygotowują do prowadzenia zajęć wspomagających rozwój dzieci i ich rodzin od momentu wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.

Studia podyplomowe przygotowują do prowadzenia zajęć wspomagających rozwój dzieci i ich rodzin od momentu wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do nauczania przedmiotu "Wiedza o społeczeństwie" we wszystkich typach szkół.

Absolwenci studiów podyplomowych uzyskują kwalifikacje do nauczania przedmiotu "Wiedza o społeczeństwie" we wszystkich typach szkół.

Celem kształcenia jest wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności metodyczne potrzebne do prowadzenia zajęć z zakresu wiedzy o społeczeństwie, rozwijanie u słuchaczy umiejętności samokształcenia i planowania własnego rozwoju, w tym także umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji, poszerzanie umiejętności komunikowania się oraz współpracy.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu Wychowanie do życia w rodzinie.

Studia podyplomowe przygotowują nauczycieli do prowadzenia zajęć z przedmiotu Wychowanie do życia w rodzinie oraz edukacja seksualna

Absolwenci uzyskują kwalifikacje do nauczania przedmiotów: Wychowanie Fizyczne, a także Gimnastyka Korekcyjna w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

Absolwenci uzyskują kwalifikacje do nauczania przedmiotów: Wychowanie Fizyczne, a także Gimnastyka Korekcyjna w szkołach podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska dyrektora lub innego stanowiska kierowniczego w szkole, przedszkolu i placówce oświatowo-wychowawczej.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska dyrektora lub innego stanowiska kierowniczego w szkole, przedszkolu i placówce oświatowo-wychowawczej.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje uprawniające do zajmowania stanowiska dyrektora lub innego stanowiska kierowniczego w szkole, przedszkolu i placówce oświatowo-wychowawczej.

Wraz z certyfikatem znajomości języka francuskiego:

  • Diplôme Approfondi de Langue Française (DALF), Centre International d'Etudes Pedagogigues
  • Certificat d'acces au DALF, Commission Nationale du DELF/DALF, Sèvres - Francja
  • Diplôme Supérieur d'Etudes en Langue Françaises (DS), Alliance Française
  • Diplôme Supérieur d'Etudes en Langue Françaises Modernes (DS) (C1), Alliance Française

daje uprawnienia do nauczania języka francuskiego na wszystkich etapach kształcenia. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).


Wraz z certyfikatem znajomości języka angielskiego daje uprawnienia do nauczania języka angielskiego na wszystkich etapach kształcenia. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).

Wraz z certyfikatem znajomości języka angielskiego daje uprawnienia do nauczania języka angielskiego na wszystkich etapach kształcenia. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).

Wraz z certyfikatem co najmniej podstawowej znajomości języka angielskiego daje uprawnienia do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w przedszkolach oraz klasach I-III szkoły podstawowej. Absolwenci otrzymują Świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r., poz. 1591).

Wraz z certyfikatem co najmniej podstawowej znajomości języka angielskiego daje uprawnienia do zajmowania stanowiska nauczyciela języka angielskiego w przedszkolach oraz klasach I-III szkoły podstawowej. Absolwenci otrzymują Świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 29 września 2016 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2016 r., poz. 1591).

Wraz z certyfikatem znajomości języka hiszpańskiego:

  • Diploma de Espanol como Lengua Extranjera (DELE) (Nivel C1), Instituto Cervantes

daje uprawnienia do nauczania języka hiszpańskiego. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).


Wraz z certyfikatem znajomości języka włoskiego:

  • Certificato di Conoscenza della Lingua Italiana, Livello C1 (CELI 4), Università Stranieri di Perugia
  • Certificato di Italiano come Lingua Straniera (CILS Quattro C2), Università Stranieri di Siena
  • Certificato di Competenza in Lingua Italiana, PILDA C1, Società Dante Alighieri

daje uprawnienia do nauczania języka włoskiego na wszystkich etapach kształcenia. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).


Kurs nadaje przygotowanie pedagogiczne do zajmowania stanowiska nauczyciela praktycznej nauki zawodu. Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego oraz uzyskują kwalifikacje zgodnie z wymogami rozporządzenia MEN z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz. U. z 2019 r., poz. 1045).

Absolwenci uzyskują uprawnienia do ubiegania się o stanowisko dyrektora przedszkola, szkół wszystkich typów oraz placówek oświatowych.

Absolwenci uzyskują uprawnienia do ubiegania się o stanowisko dyrektora przedszkola, szkół wszystkich typów oraz placówek oświatowych.

Kurs instruktorów sportu jest przeznaczony dla osób zainteresowanych uzyskaniem uprawnień instruktora sportu.

Kurs do nauki obsługi platformy moodle

Kurs do nauki obsługi platformy moodle - dla studentów kierunku Informatyka 

Szkolenie on-line dotyczące pracy metodą odwróconej lekcji.

Celem kursu jest przybliżenie Ci coachingu jako popularnej metody wspierania rozwoju osób i organizacji.

Przewidujemy, że realizacja kursu zajmie Ci od 5 do 6 godzin. Jeśli zdecydujesz się dogłębnie przestudiować treści, które podlinkowaliśmy to czeka Cię dodatkowe 15 do 20 godzin nauki. Wykonanie dodatkowych zadań, które dla Ciebie przygotowaliśmy to kolejne 6 do 10 godzin. Do tego dochodzi bardzo bogata literatura. Jest czego się uczyć!

Cały materiał jest dosyć obszerny, dlatego rekomendujemy, aby kurs przechodzić stopniowo, po jednej sekcji.

Przygotowanie nauczycieli do opanowania gry w szachy oraz do samodzielnego prowadzenia zajęć edukacyjnych.

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami terapii ręki ze szczególnym uwzględnieniem wiedzy praktycznej z zakresu ćwiczeń dla dzieci z zaburzeniami małej i dużej motoryki, niskimi umiejętnościami grafomotorycznymi i zagrożonymi dysgrafią.

Kurs dedykowany uczestnikom szkolenia stacjonarnego
Kurs adresowany jest do osób pragnących zdobyć podstawowe kompetencje w zakresie programowania i robotyki.

Przygotowanie nauczycieli do opanowania gry w szachy oraz do samodzielnego prowadzenia zajęć edukacyjnych.

Przygotowanie nauczycieli do opanowania gry w szachy oraz do samodzielnego prowadzenia zajęć edukacyjnych.

Przygotowanie nauczycieli do opanowania gry w szachy oraz do samodzielnego prowadzenia zajęć edukacyjnych.

Szkolenie dla Rady Pedagogicznej

31.08.2020

  Kurs dla kadry trenerskiej dotyczący umieszczania materiałów na moodle


Courses